Ticketverkoop tot 200 tickets per seizoen

Hoe kan ik groepstickets tot 200 personen per seizoen kopen?
Ticketverkoop tot 200 tickets per seizoen zijn uitsluitend online verkrijgbaar vanaf het najaar. Deze bestel je via onze webshop. De tickets zijn geldig op een vaste datum gedurende het openingsseizoen in een vooraf vastgesteld tijdslot. Tot 24 uur voor aankomst kunt u uw boeking aanpassen naar een andere dag of tijdslot, mits beschikbaar.
Moeten tickets direct betaald worden?
Ja, (groeps)tickets die gekocht worden via www.keukenhof.nl moeten direct worden betaald. De e-tickets kunnen worden afgerekend met iDeal, Mastercard, VISA, American Express, PayPal, SOFORT, Bancontact/Mister Cash of KBC.
Welke tijdsloten kan ik reserveren als aankomsttijd?
Het park is dagelijks geopend van 08:00 uur tot 19:00 uur. Keukenhof werkt met tijdsloten van een half uur voor de aankomsttijd. Je kunt kiezen uit verschillende tijdsloten, zoals: 08:00 – 08:30 uur, 08:30 – 09:00 uur. Het laatste beschikbare tijdslot is 17:30 – 18:00 uur. Let op: het park sluit om 19:00 uur, wat betekent dat je maximaal anderhalf uur kunt blijven na het laatste tijdslot.
Moeten alle tickets apart uitgeprint worden?
Nee, om het voor groepen gemakkelijker te maken, werken wij met groepsbarcodes. Je ontvangt deze groepsbarcode na je boeking en deze is geldig voor groepen tot 80 personen. De gehele groep moet zich in één keer melden bij onze toegangscontrole, waardoor niet elke individuele bezoeker een aparte barcode hoeft te tonen.
Kan ik tickets boeken binnen 4 dagen voor aankomst?
Ja, indien beschikbaar, kunnen tickets binnen 4 dagen voor aankomst geboekt worden. Houd er rekening mee dat deze boeking na betaling niet meer gewijzigd of geannuleerd kan worden. Tot 24 uur voor aankomst kan de gereserveerde dag of tijdslot nog wel worden gewijzigd via de link in de bevestigingsmail. Dit kan alleen als er nog tickets voor de gewenste dag en het gewenste tijdslot beschikbaar zijn.
Wat als er niet genoeg tickets beschikbaar zijn voor het tijdslot dat ik wil boeken?
Wanneer je niet het gewenste aantal tickets kunt selecteren voor een bepaald tijdslot, betekent dit dat het tijdslot vol is. Kies dan een ander tijdslot waarop het gewenste aantal tickets wel beschikbaar is. We adviseren om tijdig tickets te boeken om zeker te zijn van beschikbaarheid.
Kan ik het aantal bestelde tickets wijzigen?
Ja, je kunt het aantal tickets dat je hebt gekocht via de website tot 4 dagen voor aankomst wijzigen. Dit kan alleen door de gehele boeking te annuleren via de link in de bevestigingsmail. Je ontvangt het bedrag terug, maar we brengen wel €2,50 per gewijzigde boeking in rekening. Vervolgens kun je het juiste aantal nieuwe tickets boeken via www.keukenhof.nl. Extra tickets bijkopen is altijd mogelijk via www.keukenhof.nl, zolang er nog tickets beschikbaar zijn in het betreffende tijdslot.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot bij Keukenhof?
Een boeking kan tot 24 uur voor het geplande bezoek worden omgeboekt naar een andere dag of tijdslot, mits er nog beschikbaarheid is. Dit kan ook als de boeking al betaald is. Klanten met toegang tot de Reseller Portal kunnen dit zelf regelen via de portal. Klanten zonder toegang tot de Reseller Portal kunnen hun boeking wijzigen via de link in bevestigingsmail.

Ticketverkoop vanaf 200 tickets per seizoen

Hoe kan ik een aanvraag indienen voor een account voor de Reseller Portal?
Als je minimaal 200 tickets per seizoen afneemt, kun je tot  3 maart 2025 een aanvraag indienen voor toegang tot de Reseller Portal. Je kunt een aanvraag indienen door een e-mail te sturen naar sales@keukenhof.nl.
Waar vind ik de handleiding voor de Reseller Portal?
Klik hier voor de handleiding Reseller Portal 2025 voor het gebruik van de portal.  
Moeten tickets voor Keukenhof die gekocht zijn in de Reseller Portal, direct betaald worden?
Tickets kunnen in de Reseller Portal worden gereserveerd. Zorg ervoor dat je betaling uiterlijk 4 dagen voor aankomst is voltooid om je reservering te garanderen. Reserveringen die niet binnen 4 dagen voor aankomst zijn betaald, worden automatisch geannuleerd. Let op: Tickets die niet op tijd betaald zijn, komen te vervallen, dus zorg ervoor dat je de betaling tijdig regelt.
Hoe kan ik meer dan 200 tickets (per seizoen) kopen?
Voor de aankoop van meer dan 200 tickets per seizoen kun je terecht in de Reseller Portal. Tickets zijn geldig op een specifieke datum tijdens het openingsseizoen, in een vooraf bepaald tijdslot. Toegang tot de Reseller Portal kun aanvragen tot 3 maart 2025 via sales@keukenhof.nl.
Hoeveel tickets kan ik bestellen voor mijn groepen?
Als je een Reseller-account bij Keukenhof hebt, is er een maximum aantal tickets dat je kunt reserveren. Dit aantal is gebaseerd op je verkoopgeschiedenis. Heb je vragen over het maximale aantal tickets dat je kunt bestellen, dan kun je contact opnemen via sales@keukenhof.nl. Heb je nog geen Reseller-account? Stuur ons dan ook een e-mail naar sales@keukenhof.nl, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Welke tijdsloten kan ik reserveren als aankomsttijd?
Het park is dagelijks geopend van 08:00 uur tot 19:00 uur. Keukenhof werkt met tijdsloten van een half uur voor de aankomsttijd. Je kunt kiezen uit verschillende tijdsloten, zoals: 08:00 – 08:30 uur, 08:30 – 09:00 uur. Het laatste beschikbare tijdslot is 17:30 – 18:00 uur. Let op: het park sluit om 19:00 uur, wat betekent dat je maximaal anderhalf uur kunt blijven na het laatste tijdslot.
Moeten alle tickets apart uitgeprint worden?
Nee, om het voor groepen gemakkelijker te maken, werken wij met groepsbarcodes. Je ontvangt deze groepsbarcode na je boeking en deze is geldig voor groepen tot 80 personen. De gehele groep moet zich in één keer melden bij onze toegangscontrole, waardoor niet elke individuele bezoeker een aparte barcode hoeft te tonen.
Kan ik tickets boeken binnen 4 dagen voor aankomst?
Ja, indien beschikbaar, kunnen tickets binnen 4 dagen voor aankomst geboekt worden. Houd er rekening mee dat deze boeking na betaling niet meer gewijzigd of geannuleerd kan worden. Tot 24 uur voor aankomst kan de gereserveerde dag of tijdslot nog wel worden gewijzigd via de link in de bevestigingsmail. Dit kan alleen als er nog tickets voor de gewenste dag en het gewenste tijdslot beschikbaar zijn.
Kan ik het aantal bestelde tickets wijzigen?
In de Reseller Portal kun je het aantal gereserveerde tickets tot 4 dagen voor aankomst aanpassen of annuleren. Heb je de boeking al betaald? Dan kun je wijzigingen alleen doorvoeren door de huidige boeking kosteloos te annuleren, uiterlijk 4 dagen voor de aankomstdatum, via de Reseller Portal. Vervolgens kun je een nieuwe boeking maken met het juiste aantal tickets. Extra tickets toevoegen kan altijd via de Reseller Portal, zolang er nog tickets beschikbaar zijn in het betreffende tijdslot.  
Wat als er niet genoeg tickets beschikbaar zijn voor het tijdslot dat ik wil boeken?
Wanneer je niet het gewenste aantal tickets kunt selecteren voor een bepaald tijdslot, betekent dit dat het tijdslot vol is. Kies dan een ander tijdslot waarop het gewenste aantal tickets wel beschikbaar is. We adviseren om tijdig tickets te boeken om zeker te zijn van beschikbaarheid.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot bij Keukenhof?
Een boeking kan tot 24 uur voor het geplande bezoek worden omgeboekt naar een andere dag of tijdslot, mits er nog beschikbaarheid is. Dit kan ook als de boeking al betaald is. Klanten met toegang tot de Reseller Portal kunnen dit zelf regelen via de portal. Klanten zonder toegang tot de Reseller Portal kunnen hun boeking wijzigen via de link in bevestigingsmail.

Het park

Wanneer is Keukenhof open in 2025?
Keukenhof is in 2025 elke dag geopend van 20 maart tot en met 11 mei. Gedurende deze periode kun je dagelijks genieten van het mooiste lentepark ter wereld! Het park is open van 08:00 tot 19:00 uur.
Zijn er restaurants in Keukenhof en kan ik een reservering maken?
Ja, er zijn meerdere restaurants in Keukenhof waar bezoekers kunnen genieten van een maaltijd. Ook zijn er diverse mobiele eetgelegenheden verspreid door het park. Reserveren in de restaurants is helaas niet mogelijk.
Kan ik restaurantvouchers bij Keukenhof kopen voor mijn groep?
Ja, je kunt restaurantvouchers kopen voor je groep, met een waarde van €10.00 per voucher. Deze vouchers kunnen worden gebruikt als betaalmiddel in de restaurants van Keukenhof. Houd er rekening mee dat de minimale afname 20 stuks is. Na je bestelling ontvang je een QR-code, die je bij de kassa van Keukenhof kunt inwisselen voor de vouchers. Let op: er wordt geen geld teruggegeven op de vouchers in de restaurants. Restitutie voor niet-gebruikte vouchers is niet mogelijk. Klik voor informatie over restaurantvouchers.
Hoe kan ik betalen in Keukenhof?
Keukenhof is volledig cashless. Dit betekent dat je alleen kunt betalen met een bankpas of creditcard. Contante betalingen zijn niet mogelijk. Dit geldt ook voor aankopen in de restaurants en winkels op het park.
Wanneer is het Bloemencorso van de Bollenstreek?
Het Bloemencorso van de Bollenstreek vindt plaats op zaterdag 12 april 2025. Dit evenement trekt duizenden bezoekers en is een geweldige kans om de mooiste bloemen in prachtige optochten te bewonderen. Kijk voor meer informatie op de website van de organisatie: www.bloemencorso-bollenstreek.nl. Let op: het is op deze dag bijzonder druk in de Bollenstreek en Keukenhof. Zorg dat je vóór 12:00 uur in het park bent. Na die tijd wordt een aantal wegen in de Bollenstreek afgesloten voor het Bloemencorso. Je kunt Keukenhof dan niet meer bereiken. Vanaf 17:00 uur zullen de wegen weer geopend worden. Als je deze dag alleen Keukenhof wil bezoeken, adviseren we om een andere dag te kiezen.
Kan ik een rondleiding met gids door Keukenhof boeken?
Ja, je kunt een rondleiding door Keukenhof boeken met een professionele gids. Dit is de perfecte manier om je groep de hoogtepunten van Keukenhof te laten zien. De rondleiding duurt 60 minuten en is te boeken vanaf januari 2025 via deze link.
Kan mijn groep door het park een boottocht maken met een fluisterboot?
Er is geen boottocht die door Keukenhof zelf gaat, maar er vaart wel een fluisterboot langs de prachtige bollenvelden rondom Keukenhof. De opstapplaats voor deze unieke ervaring bevindt zich naast de molen in Keukenhof. Het is noodzakelijk om tickets voor het fluistervaren van tevoren te reserveren. Dit kan via  deze link.

Groepen

Hoe lang mag mijn groep in het park blijven?
Je groep mag in Keukenhof blijven vanaf het tijdslot dat op je ticket staat tot sluitingstijd om 19:00 uur. Zorg ervoor dat je het bezoek goed plant, zodat je groep optimaal kan genieten van alle pracht en praal van Keukenhof. Onze ervaring is dat de gemiddelde verblijfsduur van bezoekers in Keukenhof 3 uur is.
Ik kom regelmatig met een kleine groep naar Keukenhof. Moet ik een parkeerticket kopen?
Taxi’s met een blauw kenteken mogen gratis parkeren op onze speciale taxistandplaats. Volg hiervoor de aanwijzingen van onze parkeermedewerkers.   Rijd je regelmatig kleine groepen naar Keukenhof, maar heb je geen blauw kenteken? Vraag dan gratis parkeren aan door een e-mail te sturen naar sales@keukenhof.nl. Na goedkeuring ontvang je verdere instructies van ons.
Moet er voor de touringcar een parkeerticket bij Keukenhof worden gekocht?
Nee, parkeren voor touringcars bij Keukenhof is gratis. Je hoeft geen parkeerplek te reserveren. Touringcars kunnen uitsluitend parkeren op parkeerterrein P1. Volg de aanwijzingen van onze parkeermedewerkers om een beschikbare parkeerplaats te vinden.
Moet een gids of buschauffeur entree voor Keukenhof betalen?
Nee, bij vertoon van een groepsboeking van minimaal 20 personen kan een buschauffeur en een gids/reisleider een gratis entreeticket ophalen bij de Informatiebalie. Zorg ervoor dat je de groepsboeking bij je hebt om van deze regeling gebruik te maken.
Wat als ik het door mij geboekte tijdslot bij Keukenhof niet haal?
Tickets voor Keukenhof zijn alleen geldig binnen het door jou geboekte tijdslot. Je groep mag vanaf het tijdslot in het park blijven tot sluitingstijd. Voor een optimale beleving raden we aan om je aan het geboekte tijdslot te houden. Als er onverwachts iets tussenkomt en je groep het tijdslot niet haalt, neem dan contact op via sales@keukenhof.nl.