Tickets tot 200 personen

Kunnen de aantallen tickets aangepast worden?
Tickets die u koopt via www.keukenhof.nl kunt u tot op de dag van aankomst aanpassen naar andere aantallen, een andere dag of tijdslot of annuleren via de link in de bevestigingsmail.
Moeten tickets meteen betaald worden?
Bestellingen van tickets via www.keukenhof.nl moeten direct worden betaald.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot?
Tickets die u koopt via www.keukenhof.nl kunt u tot op de dag van aankomst aanpassen naar een andere dag of tijdslot via de link in de bevestigingsmail.

Tickets vanaf 200 personen

Moeten tickets meteen betaald worden?
Reserveringen via de Keukenhof Reseller Portal kunnen direct bevestigd en betaald worden. De boeking is dan definitief. Ook is er de mogelijkheid om een reservering in optie te zetten. Deze moet dan uiterlijk 15 dagen voor aankomst van de groep bevestigd en betaald worden. U ontvangt hiervoor uiterlijk 3 weken voor de aankomst van uw groep een herinnering via de mail. Reserveringen die 15 dagen voor aankomst niet bevestigd en betaald zijn, komen te vervallen.
Hoeveel tickets kan ik bestellen voor mijn groepen?
Voor iedere relatie van Keukenhof geldt een maximaal aantal tickets dat kan worden gereserveerd. Dit aantal is gebaseerd op verkopen uit het verleden. Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar sales@keukenhof.nl.
Wat is de groepsprijs?
Bij de afname van 200 of meer tickets per seizoen betaalt u € 16,- per ticket voor volwassenen in plaats van € 19,- kassatarief. Voor kindertickets betaalt u € 8,- in plaats van € 9,- en voor parkeertickets voor personenauto’s betaalt u € 5,- in plaats van € 6,- kassatarief.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot?
Tot 15 dagen voor aankomst van een groep, kunt u uw boeking aanpassen in de Keukenhof Reseller Portal. Boekingen binnen 15 dagen voor aankomst van een groep kunnen verschoven worden naar een ander beschikbaar tijdslot of andere datum.
Wat als ik mijn tijdslot niet haal?
Voor tickets die geboekt zijn via de Keukenhof Reseller Portal (200 en meer per seizoen) heeft u voor uw groepen een marge in de aankomsttijd van 1 uur voor en 1 uur na het door u geboekte tijdslot.
Kan ik de entree per voucher of consignatie regelen?
Voucher- of consignatiecontracten zijn niet mogelijk.
Hoe lang mag mijn groep in het park blijven?
Onze ervaring is dat de gemiddelde verblijfsduur van bezoekers in Keukenhof 3 uur is.
Moeten alle tickets apart uitgeprint worden?
Om het voor u en uw gasten makkelijk te maken, werken wij met een groepsbarcode. U ontvangt deze bij uw boeking. De gehele groep meldt zich tegelijkertijd bij onze toegangscontrole. Niet alle individuele bezoekers hoeven dan een eigen barcode te tonen.
Kunnen de aantallen tickets aangepast worden naar meer of minder mensen in de groep?
Tot 15 dagen voor aankomst van een groep, kunt u uw boeking aanpassen in de Keukenhof Reseller Portal. Binnen 15 dagen voor aankomst kunnen de aantallen van uw boekingen nog met maximaal 10% aangepast worden. Deze 10% wordt dan met u verrekend. Als een tijdslot vol is, dan kunnen we daarvoor geen extra tickets uitgeven.

Het park

Wanneer is Keukenhof open?
Keukenhof is in 2022 vanaf donderdag 24 maart tot en met zondag 15 mei geopend van 8:00 – 19:30 uur.
Wanneer is het Bloemencorso van de Bollenstreek?
Het Bloemencorso van de Bollenstreek vindt plaats op zaterdag 23 april 2022. Kijk voor meer informatie op www.bloemencorso-bollenstreek.nl.

Groepen

Moet er voor de touringcar parkeergeld worden betaald?
Parkeren is gratis voor de touringcar.
Moet de tourleider of gids entree betalen?
Een gratis entreekaart voor de tourleader of gids wordt zoals gebruikelijk verstrekt via de kassa op vertoon van de boeking.