Algemeen

Wanneer is Keukenhof open?
Keukenhof is vanaf donderdag 23 maart tot en met zondag 14 mei geopend van 8:00 – 19:30 uur.

Ticketverkoop tot 200 tickets per seizoen

Vanaf wanneer kan ik tickets kopen?
Aantallen tot 200 tickets per seizoen zijn vanaf medio november verkrijgbaar via www.keukenhof.nl. Wij informeren u ruim van tevoren via de mail over de exacte datum.
Wat is de groepsprijs?
Bij afname van 20 – 200 tickets per seizoen betaalt u €18,50 per ticket voor volwassen in plaats van € 19,00. Voor kindertickets betaalt u € 9,00.
Moeten tickets meteen betaald worden?
Bestellingen van tickets via www.keukenhof.nl moeten direct worden betaald.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot?
Tickets die u koopt via www.keukenhof.nl kunt u tot 4 dagen voor aankomst aanpassen naar een andere dag of tijdslot via de link in de bevestigingsmail, mits deze nog beschikbaar is.
Kan het aantal tickets aangepast worden?
Tickets die u koopt via www.keukenhof.nl kunt u tot 4 dagen voor aankomst wijzigen in aantallen. Dit kan alleen door de gehele boeking te annuleren (kosten €2,50 per boeking). Dit doet u door een mail te sturen aan info@ticketcounter.nl. Vervolgens kunt u nieuwe tickets boeken met de juiste aantallen, mits deze nog beschikbaar zijn.
Moeten alle tickets apart uitgeprint worden?
Om het voor u en uw gasten makkelijk te maken, werken wij met groepsbarcodes. U ontvangt deze bij uw boeking. Groepsbarcodes gaan tot 80 personen. Ter voorbeeld: komt u met een groep van 120 personen? U ontvangt dan twee groepsbarcodes: één voor 80 personen en één van 40 personen. De gehele groep meldt zich tegelijkertijd bij onze toegangscontrole. Niet alle individuele bezoekers hoeven dan een eigen barcode te tonen.
Wat als er geen tickets beschikbaar zijn voor het tijdslot dat ik wil boeken?
Wanneer u niet het gewenste aantal tickets kunt selecteren voor een bepaald tijdslot, betekend dit dat het tijdslot vol zit. Ter voorbeeld: U wilt 60 tickets bestellen, maar u kunt er maar 40 selecteren. Dit betekent dat er nog maar 40 tickets voor dit tijdslot beschikbaar zijn. Kies dan een ander tijdslot.
Kan ik binnen 4 dagen voor aankomst tickets boeken?
Tickets boeken binnen 4 dagen voor aankomst is mogelijk. U kunt deze boeking na betaling niet meer wijzigen of annuleren.

Ticketverkoop vanaf 200 tickets per seizoen

Vanaf wanneer kan ik tickets kopen?
De Keukenhof Reseller Portal gaat medio november live. Wij informeren u ruim van tevoren via de mail over de exacte datum.
Wat is de groepsprijs?
Bij de afname van 200 of meer tickets per seizoen betaalt u € 16,50 per ticket voor volwassenen in plaats van € 19,00. Voor kindertickets betaalt u € 8,00 in plaats van € 9,00 en voor parkeertickets voor personenauto’s betaalt u € 5,00 in plaats van € 6,00.
Moeten tickets meteen betaald worden?
Nee, u kunt tickets reserveren. Betaal en bevestig deze reservering uiterlijk 4 dagen voor aankomst. Reserveringen die 4 dagen voor aankomst niet betaald zijn, komen te vervallen.Boekingen die betaald zijn kunnen alleen aangepast worden door annulering. Annuleren of wijzigen binnen 4 dagen voor aankomt is niet mogelijk.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot?
Een boeking omboeken naar een ander tijdslot kan alleen als u de boeking als reservering heeft staan. Deze kunt tot 4 dagen voor de aankomstdatum nog wijzigen/annuleren naar een andere dag of tijdslot, mits deze nog beschikbaar is. Heeft u de boeking al betaald? Dan zijn wijzigingen alleen mogelijk door uw huidige boeking, uiterlijk 4 dagen voor de aankomstdatum, kosteloos te annuleren via de Reseller Portal. Vervolgens kunt u een nieuwe boeking plaatsen.
Kan het aantal tickets worden aangepast?
Een boeking omboeken naar een ander aantal tickets kan alleen als u de boeking als reservering heeft staan. Deze kunt u tot 4 dagen voor aankomstdatum nog wijzigen/annuleren naar een ander aantal, mits dit nog beschikbaar is. Heeft u de boeking al betaald? Dan zijn wijzigingen alleen mogelijk door uw huidige boeking, uiterlijk 4 dagen voor de aankomstdatum, kosteloos te annuleren via de Reseller Portal.  Vervolgens kunt u een nieuwe boeking plaatsen.
Moeten alle tickets apart uitgeprint worden?
Om het voor u en uw gasten makkelijk te maken, werken wij met groepsbarcodes. U ontvangt deze bij uw boeking. Groepsbarcodes gaan tot 80 personen. Ter voorbeeld: komt u met een groep van 120 personen? U ontvangt dan twee groepsbarcodes: één voor 80 personen en één van 40 personen. De gehele groep meldt zich tegelijkertijd bij onze toegangscontrole. Niet alle individuele bezoekers hoeven dan een eigen barcode te tonen.
Kan ik binnen 4 dagen voor aankomst tickets boeken?
Tickets boeken binnen 4 dagen voor aankomst is mogelijk. U kunt deze boeking na betaling niet meer wijzigen of annuleren.
Hoeveel tickets kan ik bestellen voor mijn groepen?
Voor iedere relatie van Keukenhof geldt een maximaal aantal tickets dat kan worden gereserveerd. Dit aantal is gebaseerd op verkopen uit het verleden. Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar sales@keukenhof.nl.
Wat als ik mijn tijdslot niet haal?
Voor tickets die geboekt zijn via de Keukenhof Reseller Portal (200 en meer per seizoen) heeft u voor uw groepen een marge in de aankomsttijd van 1 uur voor en 1 uur na het door u geboekte tijdslot.
Kan ik de entree per voucher of consignatie regelen?
Voucher- of consignatiecontracten zijn niet mogelijk.
Hoe kan ik een aanvraag indienen voor gebruik van de Reseller Portal?
Bij afname van minimaal 200 tickets per seizoen, kunt u een aanvraag indienen voor gebruik van de Reseller Portal. Dit doet u door een mail te sturen naar: Sales@Keukenhof.nl.

Het park

Welke tijdsloten kan ik reserveren als aankomsttijd?
Het park is dagelijks geopend tussen 8.00 uur en 19.30 uur. Keukenhof werkt met tijdsloten van een half uur als aankomsttijd. Je kunt dus kiezen uit tijdsloten als: 8.00 – 8.30 uur, 8.30 – 9.00 uur. Het laatste tijdslot is 18.30 – 19.00 uur (let op: het park sluit om 19:30. Dit betekent dat u maximaal een uur in het park kunt blijven).
Hoe kan ik betalen in Keukenhof?
Keukenhof is volledig cashless. Dit betekent dat u alleen kunt betalen met pin. Contant betalen is niet mogelijk.
Hoe gaat Keukenhof om met corona maatregelen in het park?
Keukenhof volgt de richtlijnen van het RIVM wanneer deze van kracht zijn en het protocol ‘Veilig Samen Uit’ dat is opgesteld door de grootste dagattracties in Nederland.
Kan ik een rondleiding boeken?
Ja, het is mogelijk om een rondleiding te boeken. Een professionele gids laat je groep de highlights van Keukenhof zien in 60 minuten. Meer informatie volgt binnenkort.
Kan ik vanuit het park een boottocht maken?
Tickets voor een vaartocht langs de bloembollenvelden rondom Keukenhof zijn nog niet verkrijgbaar via www.keukenhof.nl Hierover volgt nadere informatie.
Wanneer is het Bloemencorso van de Bollenstreek?
Het Bloemencorso van de Bollenstreek vindt plaats op zaterdag 22 april 2023. Kijk voor meer informatie op www.bloemencorso-bollenstreek.nl.

Groepen

Hoe lang mag mijn groep in het park blijven?
Het tijdslot dat is geboekt via www.keukenhof.nl dient als aankomsttijd van je bezoek. Eenmaal binnen kun je blijven tot sluitingstijd. Onze ervaring is dat de gemiddelde verblijfsduur van bezoekers in Keukenhof 3 uur is.
Moet er voor de touringcar parkeergeld worden betaald?
Parkeren is gratis voor de touringcar.
Moet de reisleider, gids of buschauffeur entree betalen?
Een gratis entreekaart voor de reisleider, gids of buschauffeur wordt verstrekt via de informatiebalie en kassa op vertoon van de boeking.
Moet mijn bedrijfsmatige chauffeur parkeerkosten betalen?
Een bedrijfsmatige chauffeur heeft geen parkeerticket nodig. Hij of zij kan zich melden bij de informatiebalie.