Tickets tot 200 personen

Kunnen de aantallen tickets aangepast worden?
Tickets die je koopt via www.keukenhof.nl kun je tot 7 dagen voor aankomst aanpassen naar andere aantallen, een andere dag of tijdslot via de link in de bevestigingsmail.
Moeten tickets meteen betaald worden?
Bestellingen van tickets via www.keukenhof.nl moeten direct worden betaald.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot?
Tickets die je koopt via www.keukenhof.nl kun je tot 7 dagen voor aankomst aanpassen naar een andere dag of tijdslot via de link in de bevestigingsmail. Boekingen binnen 7 dagen voor aankomst kunnen niet geannuleerd worden.

Tickets vanaf 200 personen

Moeten tickets meteen betaald worden?
Reserveringen via de Keukenhof Reseller Portal kunnen direct bevestigd en betaald worden. De boeking is dan definitief. Ook is er de mogelijkheid om een reservering in optie te zetten. Deze moet dan uiterlijk 4 weken voor aankomst van de groep bevestigd en betaald worden. U ontvangt hiervoor uiterlijk 5 weken voor de aankomst van uw groep een herinnering via de mail. Reserveringen die 4 weken voor aankomst niet bevestigd en betaald zijn, komen te vervallen.
Hoeveel tickets kan ik bestellen voor mijn groepen?
Voor iedere relatie van Keukenhof geldt een maximaal aantal tickets dat kan worden gereserveerd. Dit aantal is gebaseerd op verkopen uit het verleden en verwachtingen voor 2021. Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar sales@keukenhof.nl.
Wat is de groepsprijs?
Bij de afname van 200 of meer tickets per seizoen betaalt u € 16,- per ticket voor volwassenen in plaats van € 19,- kassatarief. Voor kindertickets betaalt u € 8,- in plaats van € 9,- en voor parkeertickets voor personenauto’s betaalt u € 5,- in plaats van € 6,- kassatarief.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot?
Tot 4 weken voor aankomst van een groep, kunt u uw boeking aanpassen in de Keukenhof Reseller Portal. Boekingen binnen vier weken voor aankomst van een groep kunnen verschoven worden naar een ander beschikbaar tijdslot of andere datum.
Wat als ik mijn tijdslot niet haal?
Voor tickets die geboekt zijn via de Keukenhof Reseller Portal (200 en meer per seizoen) heeft u voor uw groepen een marge in de aankomsttijd van 1 uur voor en 1 uur na het door u geboekte tijdslot.
Kan ik de entree per voucher of consignatie regelen?
In verband met de richtlijnen zijn voucher- of consignatiecontracten in 2021 niet meer mogelijk.
Hoe lang mag mijn groep in het park blijven?
Onze ervaring is dat de gemiddelde verblijfsduur van bezoekers in Keukenhof 3 uur is.
Moeten alle tickets apart uitgeprint worden?
Om het voor u en uw gasten makkelijker te maken, introduceren wij voor seizoen 2021 de groepsbarcode. De groep moet zich dan wel als geheel tegelijkertijd melden bij onze toegangscontrole. Niet alle individuele bezoekers hoeven dan een eigen barcode te tonen.
Kunnen de aantallen tickets aangepast worden naar meer of minder mensen in de groep?
Tot 4 weken voor aankomst van een groep, kunt u uw boeking aanpassen in de Keukenhof Reseller Portal. Binnen 4 weken voor aankomst kunnen de aantallen van uw boekingen nog met maximaal 10% aangepast worden. Deze 10% wordt dan met u verrekend. Als een tijdslot vol is, dan kunnen we daarvoor geen extra tickets uitgeven.

Het park

Hoe gaat Keukenhof om met corona maatregelen in het park?
Keukenhof volgt de richtlijnen van het protocol ‘Veilig Samen Uit’ dat is opgesteld door de grootste dagattracties in Nederland. We nemen maatregelen die passen bij de 1,5 meter economie, zorgen voor voldoende en heldere informatie én voor extra hygiënemaatregelen. Keukenhof kan een maximumaantal bezoekers per dag ontvangen. Om drukke momenten gedurende de dag te voorkomen, werken we met tijdsloten.
Wat als er dit voorjaar door corona weer een reisverbod geldt of Keukenhof niet open mag?
Annuleringen die gerelateerd zijn aan de dan geldende overheidsmaatregelen worden gehonoreerd.
Waar kan ik een rondleiding boeken?
In verband met de coronarichtlijnen bieden we in 2021 geen rondleidingen voor groepen aan.
Kan ik vanuit het park een boottocht maken?
Tickets voor een vaartocht langs de bloembollenvelden rondom Keukenhof zijn nog niet verkrijgbaar via www.keukenhof.nl Hierover volgt nadere informatie.
Wanneer is het Bloemencorso van de Bollenstreek?
Het Bloemencorso van de Bollenstreek gaat in 2021 niet door.

Groepen

Moet er voor de touringcar parkeergeld worden betaald?
Parkeren is gratis voor de touringcar.
Moet de tourleider, gids of chauffeur entree betalen?
Een gratis entreekaart voor de tourleader of gids wordt zoals gebruikelijk verstrekt via de kassa op vertoon van de boeking.