Algemeen

Wanneer is Keukenhof open?
Keukenhof is vanaf donderdag 21 maart tot en met zondag 12 mei geopend van 8.00 – 19.30 uur.

Ticketverkoop tot 200 tickets per seizoen

Hoe kan ik tot 200 tickets (per seizoen) kopen?
Aantallen tot 200 tickets per seizoen zijn online verkrijgbaar via www.keukenhof.nl. Klik op de knop Bestel tickets om tickets te bestellen. Tickets zijn geldig op een vaste datum in een vooraf vastgesteld tijdslot.
Wat is de groepsprijs?
Bij afname van 20 – 200 tickets per seizoen betaalt u €19,00 per ticket voor volwassen in plaats van €19,50. Voor kindertickets betaalt u €9,00.
Moeten tickets meteen betaald worden?
Bestellingen van tickets via www.keukenhof.nl moeten direct worden betaald.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot?
Tickets die u koopt via www.keukenhof.nl kunt u tot 24 uur voor aankomst aanpassen naar een andere dag of tijdslot via de link in de bevestigingsmail, mits deze nog beschikbaar is.
Kan het aantal tickets aangepast worden?
Tickets die u koopt via www.keukenhof.nl kunt u tot 4 dagen voor aankomst wijzigen in aantallen. Dit kan alleen door de gehele boeking te annuleren (kosten €2,50 per boeking). Dit doet u door een mail te sturen aan info@ticketcounter.nl. Vervolgens kunt u nieuwe tickets boeken met de juiste aantallen, mits deze nog beschikbaar zijn.
Moeten alle tickets apart uitgeprint worden?
Om het voor u en uw gasten makkelijk te maken, werken wij met groepsbarcodes. U ontvangt deze bij uw boeking. Groepsbarcodes gaan tot 80 personen. Ter voorbeeld: komt u met een groep van 120 personen? U ontvangt dan twee groepsbarcodes: één voor 80 personen en één van 40 personen. De gehele groep meldt zich tegelijkertijd bij onze toegangscontrole. Niet alle individuele bezoekers hoeven dan een eigen barcode te tonen.
Wat als er geen tickets beschikbaar zijn voor het tijdslot dat ik wil boeken?
Wanneer u niet het gewenste aantal tickets kunt selecteren voor een bepaald tijdslot, betekent dit dat het tijdslot vol zit. Ter voorbeeld: u wilt 60 tickets bestellen, maar u kunt er maar 40 selecteren. Dit betekent dat er nog maar 40 tickets voor dit tijdslot beschikbaar zijn. Kies dan een ander tijdslot.
Kan ik binnen 4 dagen voor aankomst tickets boeken?
Tickets boeken binnen 4 dagen voor aankomst is mogelijk. U kunt deze boeking na betaling niet meer wijzigen in aantallen of annuleren. Het wijzigen van de dag of tijdslot kan nog wel worden gewijzigd tot 24 uur voor aankomst. Dit kan worden gedaan via de link in de bevestigingsmail, mits nog beschikbaar.
Welke tijdsloten kan ik reserveren als aankomsttijd?
Het park is dagelijks geopend tussen 8.00 uur en 19.30 uur. Keukenhof werkt met tijdsloten van een half uur als aankomsttijd. Je kunt dus kiezen uit tijdsloten als: 8.00 – 8.30 uur, 8.30 – 9.00 uur. Het laatste tijdslot is 18.00 – 18.30 uur (let op: het park sluit om 19.30 uur. Dit betekent dat u maximaal anderhalf uur in het park kunt blijven).

Ticketverkoop vanaf 200 tickets per seizoen

Hoe kan ik meer dan 200 tickets (per seizoen) kopen?
Ticketverkoop vanaf 200 tickets per seizoen bestelt u via de Reseller Portal. De tickets zijn geldig op een vaste datum gedurende het openingsseizoen in een vooraf vastgesteld tijdslot. Nieuwe gebruikers kunnen een aanvraag indienen tot maart 2024 door een e-mail te sturen naar sales@keukenhof.nl.
Wat is de groepsprijs?
Bij de afname van 200 of meer tickets per seizoen betaalt u €17,00 per ticket voor volwassenen in plaats van €19,50. Voor kindertickets betaalt u €8,00 in plaats van €9,00 en voor parkeertickets voor personenauto’s betaalt u €7,00 in plaats van €8,00.
Moeten tickets meteen betaald worden?
Nee, u kunt tickets reserveren. Betaal en bevestig deze reservering uiterlijk 4 dagen voor aankomst. Reserveringen die 4 dagen voor aankomst niet betaald zijn, komen te vervallen.
  • Dag of tijdslot wijzigen: Een boeking aanpassen naar een andere dag of tijdslot kan tot 24 uur voor het bezoek, mits deze nog beschikbaar is. Dit kan ook als de boeking al betaald is.
  • Aantal tickets wijzigen: Boekingen die betaald zijn kunnen alleen aangepast worden in aantallen door annulering. Annuleren of wijzigen in aantallen binnen 4 dagen voor aankomst is niet mogelijk.Als de boeking nog als reservering staat kan het aantal tickets wel aangepast worden naar een lager aantal (tot 4 dagen voor bezoek).
  • Annuleren: Tot 4 dagen voor aankomst kunt u kosteloos annuleren, zelfs als de boeking al betaald is. Annuleren binnen 4 dagen voor aankomst is niet mogelijk.
Kan ik tickets omboeken naar een ander tijdslot?
Een boeking omboeken naar een ander tijdslot kan tot 24 uur voor het bezoek, mits deze nog beschikbaar is (zelfs als de boeking al betaald is).
Kan het aantal tickets worden aangepast?
Een boeking omboeken naar een lager aantal tickets kan alleen als u de boeking als reservering heeft staan. Deze kunt u tot 4 dagen voor aankomstdatum nog wijzigen/annuleren naar een ander aantal. Extra tickets bijboeken kan altijd in de Reseller Portal, indien nog beschikbaar. Heeft u de boeking al betaald? Dan zijn wijzigingen alleen mogelijk door uw huidige boeking, uiterlijk 4 dagen voor de aankomstdatum, kosteloos te annuleren via de Reseller Portal.  Vervolgens kunt u een nieuwe boeking plaatsen, mits nog beschikbaar.
Moeten alle tickets apart uitgeprint worden?
Om het voor u en uw gasten makkelijk te maken, werken wij met groepsbarcodes. U ontvangt deze bij uw boeking. Groepsbarcodes gaan tot 80 personen. Ter voorbeeld: komt u met een groep van 120 personen? U ontvangt dan twee groepsbarcodes: één voor 80 personen en één van 40 personen. De gehele groep meldt zich tegelijkertijd bij onze toegangscontrole. Niet alle individuele bezoekers hoeven dan een eigen barcode te tonen.
Kan ik binnen 4 dagen voor aankomst tickets boeken?
Tickets boeken binnen 4 dagen voor aankomst is mogelijk. U kunt deze boeking na betaling niet meer wijzigen in aantallen of annuleren. Het wijzigen van de dag of tijdslot kan nog wel worden tot 24 uur voor aankomst, mits nog beschikbaar.
Hoeveel tickets kan ik bestellen voor mijn groepen?
Voor iedere relatie van Keukenhof geldt een maximaal aantal tickets dat kan worden gereserveerd. Dit aantal is gebaseerd op verkopen uit het verleden. Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar sales@keukenhof.nl.
Wat als ik mijn tijdslot niet haal?
Voor tickets die geboekt zijn via de Keukenhof Reseller Portal (200 en meer per seizoen) heeft u voor uw groepen een marge in de aankomsttijd van 1 uur voor en 1 uur na het door u geboekte tijdslot.
Kan ik de entree per voucher of consignatie regelen?
Voucher- of consignatiecontracten zijn niet mogelijk.
Hoe kan ik een aanvraag indienen voor gebruik van de Reseller Portal?
Bij afname van minimaal 200 tickets per seizoen, kunt u tot maart 2024 een aanvraag indienen voor gebruik van de Reseller Portal. Dit doet u door een mail te sturen naar: Sales@Keukenhof.nl.
Welke tijdsloten kan ik reserveren als aankomsttijd?
Het park is dagelijks geopend tussen 8.00 uur en 19.30 uur. Keukenhof werkt met tijdsloten van een half uur als aankomsttijd. Je kunt dus kiezen uit tijdsloten als: 8.00 – 8.30 uur, 8.30 – 9.00 uur. Het laatste tijdslot is 18.00 – 18.30 uur (let op: het park sluit om 19.30 uur. Dit betekent dat u maximaal anderhalf uur in het park kunt blijven).

Het park

Zijn er restaurants in het park en kan ik reserveren?
Er zijn verschillende restaurants in het park. Daarnaast vind u in het park verschillende mobiele eetgelegenheden. Het is niet mogelijk om te reserveren in de restaurants. Het is wel mogelijk om restaurantvouchers te bestellen voor uw groep die ze kunnen gebruiken als betaalmiddel in de restaurants.
Hoe kan ik betalen in Keukenhof?
Keukenhof is volledig cashless. Dit betekent dat u alleen kunt betalen met pin. Contant betalen is niet mogelijk.
Kan ik een rondleiding boeken?
Ja, het is mogelijk om een rondleiding te boeken. Een professionele gids laat je groep de highlights van Keukenhof zien in 60 minuten. Het boeken van een rondleiding is hier mogelijk.
Kan ik vanuit het park een boottocht maken?
Tickets voor een vaartocht langs de bollenvelden rondom Keukenhof kun je hier bestellen. 
Wanneer is het Bloemencorso van de Bollenstreek?
Het Bloemencorso van de Bollenstreek vindt plaats op zaterdag 20 april 2024. Kijk voor meer informatie op www.bloemencorso-bollenstreek.nl.

Groepen

Moet er voor de touringcar parkeergeld worden betaald?
Parkeren is gratis voor de touringcar en reserveren voor een parkeerplek is niet nodig.
Hoelang mag mijn groep in het park blijven?
Het tijdslot dat is geboekt via www.keukenhof.nl dient als aankomsttijd van je bezoek. Eenmaal binnen kun je blijven tot sluitingstijd. Onze ervaring is dat de gemiddelde verblijfsduur van bezoekers in Keukenhof 3 uur is.
Moet de reisleider, gids of buschauffeur entree betalen?
Een gratis entreekaart voor de reisleider, gids of buschauffeur wordt verstrekt via de informatiebalie en kassa op vertoon van de boeking.
Moet mijn bedrijfsmatige chauffeur parkeerkosten betalen?
Een bedrijfsmatige chauffeur heeft geen parkeerticket nodig. Hij of zij kan zich melden bij de informatiebalie.