Keukenhof vernieuwt vanuit haar oorsprong
Keukenhof zet vandaag een nieuwe stap in haar ontwikkeling met de introductie van een vernieuwde visuele identiteit. De nieuwe stijl doet recht aan de oorsprong en het karakter van Keukenhof. Een uniek landgoed vol historie en karakter én een wereldberoemde bloemententoonstelling waar bezoekers zich elk voorjaar verwonderen. Het merk laat zien dat het klaar is voor de toekomst.
De vernieuwde logo’s delen dezelfde basis, waarbij de contouren van het kasteel en de tulp één worden. Ze symboliseren de verbinding tussen de oorsprong en toekomst. Keukenhof blijft koesteren, bloeien en verwonderen.
“Met de vernieuwde visuele identiteit hebben we een stijl die recht doet aan alles wat Keukenhof is: een prachtig landgoed met een rijke geschiedenis én een bloemententoonstelling die mensen uit de hele wereld samenbrengt,” zegt Sandra Bechtholt, algemeen directeur Keukenhof. “We zijn klaar voor het volgende decennium, met een identiteit die onze wortels eert, maar ook laat zien dat we blijven groeien en vernieuwen.”
De introductie van de nieuwe logo’s is het eerste zichtbare resultaat van de restyle. In de komende maanden wordt de vernieuwde stijl stap voor stap verder zichtbaar, in het park, op het landgoed, in onze communicatie en in de beleving voor onze bezoekers.
Keukenhof kijkt ernaar uit om iedereen volgend voorjaar weer te verwelkomen. In 2026 is het park geopend van 19 maart tot en met 10 mei.